HTML

Words of Music

Elsősorban elektronikus zenei, azon belül is a trance műfajról szóló oldal, amelyben természetesen mindennapi, általános témák is helyet kapnak a szerkesztő(k) mindennapjaiból.

Elérhetőség:
wordsofmusic kukac gmail pont com

Program


 

 Legutóbbi beszámolók:

 

 

 

 

 


Címkék

4bro (1) a38 (5) above & beyond (1) abszurdisztán (8) activa (1) ajánló (1) album (12) alex m.o.r.p.h. (4) alex m.o.r.p.h. b2b woody van eyden (1) alex morph (1) általános (53) aly & fila (3) amb (2) andre (1) andre & mick (1) andy duguid (1) andy moor (3) anja schneider (1) anthony rother (2) antoos (13) antoos & tebron (1) apple (1) armin van buuren (6) astra kulturhaus (1) atb (1) ausztria (1) autó (1) balatonfüred (2) balaton sound (2) barokko club (1) bécs (4) before club (2) berlin (9) berlin calling (3) bernath/y & son (3) beszámoló (38) bigyó (2) bkv (1) blaus papa (1) blog (11) bt (1) btc (5) budai (2) budapest (33) budapest gateway (1) carl cox (1) catch the club (4) charlie lownoise & mental theo (1) chicane (6) christian welt (1) chrom (1) classic (1) cliff coenraad (2) club nonsense (1) colin dale (1) collins & behnam (3) cressida (1) crimson (1) csónakház (1) daft punk (1) dalszöveg (10) dance tuning disco (1) daniel kandi (1) danjo (1) danny howells (1) dave clarke (1) debrecen (1) diesel club (1) díj (3) dj budai (2) dj mag (6) dj observer (1) dogzilla (1) dokk club (1) dokk klub (1) donauinselfest (1) dr. (1) dr. motte (7) dr. zoidberg (1) dr. zoidberg & sinko (1) dr zoidberg (5) dubstep (1) duisburg (1) dvd (6) eddie halliwell (2) eger (2) einmusik (1) életrajz (4) élő fellépés (5) élő koncert (12) érdekesség (1) eric sneo (2) essential melodies (1) eurovízió (1) exlex (1) extrawelt (6) fabian (1) fatboy slim (2) fedde le grand (1) felix kröcher (1) félperces (2) ferry corsten (5) fesztivál (13) fesztivalsztori (1) fiatalok (1) film (7) filmzene (1) filo & peri (2) fine cut bodies (2) freestylers (1) future breeze (1) gabriel (2) gabriel & dresden (1) gabriel miller (1) gasometer (1) giuseppe ottaviani (4) global dj broadcast (1) godskitchen (1) grammy díj (2) gregor tresher (1) grove dance hall (1) hallás (1) háttér (1) hírek (19) honlap (3) hot x (2) humor (1) hurts (1) hypnosis (1) illuvision (1) inpieces (4) interjú (1) ioda (1) ioda & tempo! (1) isu (3) jaarbeus (1) jean michel jarre (4) jeff mills (1) john askew (1) jon obir (1) josé (1) josé padilla (1) josh gabriel (2) judge jules (1) justice (1) kai tracid (1) kaméleon club (2) keresőkifejezés (1) kesselhaus (3) kiégő izzók (2) kill the dj (1) klangwelten (1) koncert (2) kosheen (1) kühl (1) kultúra (3) kyau & albert (2) l2beat (1) lacknock (6) lange (1) lemezajánló (7) leon bolier (5) live (5) loveparade (3) loverush uk! (1) love parade (2) ludmilla (4) lui kay (2) luma beamerz (1) lützenkirchen (2) marcus schössow (1) markus schulz (6) marusha (1) marvin (2) mauro picotto (1) maximal (1) média (2) menno de jong (2) merlin (14) michael burian (3) michael jast (1) miika kuisma (1) modul (2) moonbeam (1) motte (1) mr pit (1) music (2) myon & shane54 (2) naga & beta (4) nature (1) nature one (7) németország (3) nic kayes (1) niterise (2) nora naughty (1) nvc (7) nyugodj békében (1) n tony (1) of (2) oliver huntemann (1) oliver koletzki (1) one (1) orszy (1) őrület (7) padilla (1) palotai (3) pályázat (1) papp lászló sportaréna (3) partiajánló (1) party (2) party ajánló (51) paul kalkbrenner (4) paul oakenfold (1) paul van dyk (21) pendulum (1) pepe (2) peter heppner (1) phynn (1) poleposition (16) popbitch (1) pozsony (6) prága (3) rabbi williams (1) rádió (7) rank1 (2) reb (3) reklám (1) rené mascarpone (1) retro (3) rewind (1) risefm (3) robert nickson (1) roger shah (1) roland klinkenberg (1) rusko (1) sander kleinenberg (1) sander van doorn (2) sascha funke (1) schiller (4) sebastian ingrosso (2) selfcast (2) sensation white (4) shane 54 (1) shelley harland (1) sied van riel (1) sigur rós (1) simon & shaker (1) sinko (3) sinko & subotage (2) skylab (2) smash (4) soliquid (1) soul of trance (2) sound of cream (16) speaking in code (1) sport (1) sterbinszky (2) sublevel soundclash (1) subotage (5) subotage & ioda (1) sundance park (2) swain (1) syma aréna (1) synergy (1) szavazás (12) szemezgetés (2) sziget (4) szlovákia (1) születésnap (9) tabu longe (1) tabu lounge (10) tb gon (1) tebron (15) techno (1) tenishia (2) the advent (1) the blizzard (1) tiësto (4) tillmann uhrmacher (1) tillmann uhrmcher (1) timo maas (1) tini (1) tocadisco (3) toktok vs. soffy o (1) tommyboy (1) tóth andrás (2) tragédia (2) trancetream (1) trance addict (1) trance awards (4) trance energy (1) trance for eternity (2) tresor (1) tv (3) twitter (1) urbanizer (1) utazás (19) utrecht (1) válogatás (1) válogatás album (2) vandit nights (6) videó (10) viva (1) westbam (5) west balkán (1) white angel (1) wick silver (1) wippenberg (1) words (2) words of music (13) yoav (1) zene (130) zeneipar (1) Címkefelhő

Ajánló

Trance for Eternity adások, letöltések:
 
 
Blogok:
 



 
 
 

 




Honlapok:

 
 
 
 
 
Videók:
 
 
Szótár:
 
A - B - C - D - E - F - G
H - I - J - K - L - M - N
O - P - Q - R - S - T - U
V - W - X - Y - Z


 

 
     

Képek az IndaFotón

2008.01.17. 14:21 GU

Abszurdisztán - 2. rész: Magyarország Európa szíve? Na persze...

Történetünk szeptember 13-án kezdődött, amikor is a júliusban újonnan vásárolt Cinema Display-em egy pillanatnyi áramszünet után már nem akart többé bekapcsolni. A terméket egy magánszemélytől vásároltam, ő pedig Németországból. Számomra ez egyértelműen ELMÜ hibának tűnt - szerintem teljesen jogosan -, hiszen áramszünet előtt még ment a monitor, utána már nem. (Hogy összerakjam a képet talán nem kell 4 egyetemet elvégeznem). Hívtam a fickót, hogy mi történt, mondta ő is, hogy szerinte is a túlfeszültség sokkolta, és jelentsem be a hibát a biztosítónál vagy az ELMŰ-nél, mert azért nem kis pénzről beszélünk. Én ezt sajnos nem tudtam megtenni, mivel nem az én nevemen van az áramszolgáltatási szerződés, de anyu rászánva egy napját megtette.

ELMŰ: Anyu bement, mondta, hogy mi van. Mondták, hogy ok, de a férje nevén van a szerződés, addig hozzá sem szólnak, amíg ő nem megy oda. Jó rendben, így már apám napja is el van cseszve mehetett be ő is. Végre felvettek egy szaros jegyzőkönyvet, közben persze azért ment a kóstolgatás, hogy "nem is biztos, hogy az áramszünet tette tönkre", meg hogy "ők ilyen pár másodperces áramkimaradásokat nem regisztrálnak", meg a végén hozzátette gúnyos hangnemben az ügyintéző, hogy "az valószínű, hogy ellevelzgetünk egy darabig, ne számítsanak gyors ügymenetre". Remélem egyszer rászorul majd a segítségemre....

Biztosító: Velük még az Elmű előtt beszéltem. Mondtam, hogy mi történt, a hölgy mondta, hogy ők erre nem fizetnek, menjek az elműhöz, majd rámrakta a telefont.

APPLE: Közben persze nem állt meg az élet felvettem a kapcsolatot a magyar szervízzel (iStyle, Andrássy út). A külföldön vásárolt gépeket csak ott javítják, először hozzájuk kell vinni. Sajnos ebben iJoe is megerősített - róla csak jót hallottam ezért szerettem volna vele intézni az ügyet. Bevittem mondtam, hogy külföldön vásárolt garanciális készülék. (1 éves garancia → a későbbiekben ez még érdekes szerephez jut). Mondta a srác, hogy az a Világgarancia Magyarországon csak hordozható eszközökre érvényes, a monitorom kívül esik ezen. Akkor már úgy voltam, hogy mindegy, csak csinálják meg. Beadtam, gyorsan jött is a válasz (3 nap), hogy a hiba a monitorban keletkezett, mely önmagában a legkisebb cserélhető elem, mivel nem lehet szétszedni, és aminek ára 120.000 Forint. Válaszomban jeleztem is, hogy akkor köszönöm ezzel a javítással nem kívánok élni, inkább külföldön valahogy. Ez még az Elmű előtt volt, ahol mondták, hogy kérnek egy hivatalos szervízszakvéleményt is valószínűleg. Vissza az Apple-hez, mondtam, hogy ez és ez vagyok a srác már vágta is a problémát emlékezett rám. Mondtam, hogy akkor kellene egy szakvélemény, hogy a túlfeszültság tette tönkre. Mondta, hogy ő ezt így nem írhatja le, ahhoz bele kell nézniük. Én meg: álljunk meg itt egy kicsit...nem azt mondtátok, hogy az a legkisebb cserélhető elem és, hogy nem lehet szétszedni???? Akkor hogy akarsz belenézni?? Lesett, mint hal a szatyorban, aztán kinyögte, hogy jó, de akkor is vissza kell vinnem, csak úgy állítják ki a szakvéleményt. (na most annyit hozzáteszek, hogy a csomag kb. 7,5 kg, rohadt nagy a doboz és a Csepel-Deák tér távolság 1 óra). Mondom jól van visszaviszem, csak most már ne játszunk egymással.
Megvizsgálták, megállapították, hogy nem a feszültségingadozás tette tönkre (mindezt úgy, hogy a monitort nem tudják szétszedni és tudtommal a táp sem szétszerelhető, ugyanazzal a technológiával készült). Még itt is nyugodt voltam, egy hétig kerestem a megoldást, hogyan lehet kint szervízeltetni Németországban (nem értem, hogy miért nem lehet egy rohadt info emailt kirakni egy ilyen nagy cég honlapjára. Ketten néztük át, de egyikünk sem talált). Nagy nehezen kiderült, hogy van a számlán egy telefonszám azt kell felhívni. Na azt hívogattam napokig, de aztán meguntam az automata hangját. Ekkor ismét a hazai Apple segítségében bíztam. Felkerestem az iStyle-t ismét, és vázoltam a problémát, a srác még mindig emlékezett rám. Mondtam, hogy külföldön akarom javíttatni, csak nem tudom hova kell vinni és hogy a hazai Apple azért közelebb van a tűzhöz, biztosan fel tudják venni a kapcsolatot a német kollégákkal, így kiderül hova kell vinni. Mondta, hogy ad két email címett, oda írjak és biztos válaszolnak még a mai napon. Írtam is, az egyikről visszapattant folyamatosan (utólag kiderült egy barátomtól, hogy azért mert szar emailt adott meg nekem a tag) a másikról visszaírtak, hogy ők nem kompetensek a témában, de továbbították a levelemet az illetékesnek....azóta sem jött válasz (ennek már több, mint 1 hónapja).



És itt jött az a pont, hogy meguntam ezt a kuplerájt, amit Magyarországnak hívnak és Davyd barátom segítségével kivittem a decemberi Vandit Night alkalmáva Berlinbe. Akitől vettem ő mondott egy szervízt, neten megnéztem a címüket, meg közben rájöttem, hogy kell szervízt találni a német honlapon. Így volt 7-8 címünk szombat délután nekivágtunk Berlinnek Davyddal a legnagyobb csúcsforgalomban. Hamar megtaláltuk a szervízt. És le esett az állunk....ilyen profi, hozzáértő, segítőkész szervízt én még soha nem láttam (Ezt Davyd is alátámaszthatja.) A felvételes srác, miután mondtam neki a történetem, döbbenten csak annyit mondott, hogy ő nem érti miért nem javította meg a magyar szervíz díjmentesen, innen szó szerint: "ez 1 éves garancia, köze nincs a világgaraciához, kötelessége lett volna díjmentesen javítani" meg, hogy "csak olyan elmaradottabb országokban, mint Azerbajdzsán, meg ilyenek nem javítják meg, hanem küldik tovább, de ahol van normális képviselet, ott megcsinálják, ez a lényege az 1 évesnek, hogy akárhova viheted, mindenhol megcsinálják." Mondta, hogy megjavítják ha kívánom, de akkor a visszaposta költségét állnom kell (ezzel tisztában voltam), ami nevetséges összeg lett volna: kb. 15.000 Forint. Mondtam, hogy ok, akkor lehet futnék még egy kört a magyar szervízzel, aztán ha nem megy akkor legközelebbi VN alkalmával kihozzuk megint.

Hazajöttem aludtam rá egyet, de beláttam, hogy itthon nem tudnék elérni semmit sem érdemben és megpróbáltam, hátha javítható Bécsben. Az oszrák Apple honlapon kerestem egy szervízt, írtam nekik, hogy mi a gond, és még aznap jött a válasz, hogy vigyem el, foglalkoznak vele. Szerencsére volt kint egy ismerős, így magára vállalta, hogy elintézi ezt nekem. Elvitte csütörtökön, rá egy hétre már hívták is, hogy mehet a monitorért....kicserélték szarakodás, szivatás nélkül.

Nem értem, hogy egy EU-s országban miért nem lehet egy másik EU-s országból származó árut javíttatni...
Nem értem, hogy egy emailre miért nem lehet valamit visszaböfögni...
Nem értem, hogy egy prémiumkategóriásnak mondott termék, hogy romolhat el egy egszerű áramszünettől. (Véleményem szerint a tápnak fel kellett volna fognia)...
Nem értem Magyarországon miért kell minden a pult másik oldalán álló embert segghülyének nézni... (by Davyd)
Nem értem, hogy ha német emberke azt mondta, akkor most végülis mi van?????? Ha nem tartozunk azokhoz az országokhoz amit mondott, meg kellett volna csinálni ingyen, ha meg mégis oda tartozunk elég nagy a gond... (by Davyd)

Félreértés ne essék, nekem nem az Apple termékekkel van bajom. Pl. a Powerbook-ról sosem ülnék vissza a PC-m elé, mert elégedettebb vagyok ezzel, sosem volt még bajom vele. Nekem azzal van a bajom, ahogy az ügyeket intézik egyesek.

Külön köszönettel tartozom annak az embernek, akitől vettem, nagyon sokat segített és tartotta bennem a lelket, amikor már tele volt a tököm az egésszel. Az is ritka, hogy valaki felelősséget vállaljon egy termék után, amit már eladott. Mindig segítőkészen állt hozzám, amikor felhívtam, hogy ez vagy az nem jött be.

Szólj hozzá!

Címkék: apple általános abszurdisztán


A bejegyzés trackback címe:

https://wordsofmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr22300877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása